INTEREŠU IZGLĪTĪBAS NODARBĪBAS
Pēcpusdienās bērniem ir iespēja apmeklēt dažādas interešu nodarbības savu prasmju pilnveidei un socializācijai. Precīzu nodarbību laiku izziņojam mācību gada sākumā*.
Angļu valoda (3-4 un 5-7 gadi) / Skolotāja Marija
Keramika (3-4 un 5-7 gadi) / Skolotāja Ieva
Keramikas pulciņa nodarbībās bērni no māla veido dažādas figūriņas un formas, var radoši izpausties un attīstīt domāšanu, koncentrēšanās spējas un iztēli. Darbā ar mālu tiek iesaistīti pirksti un plaukstas, veicot daudzveidīgas kustības formu izveidei. Tādējādi nodarbībās bērni gūst intensīvu taustes pieredzi un attīsta savu pirkstu veiklību, sagatavo roku rakstīšanai, attīsta telpisko domāšanu un izpratni par formu, kā arī trenē uzmanību un pacietību, paaugstina koncentrēšanās spējas un attīsta radošumu un spēju runāt mākslas valodā.
Kokapstrāde (5-7 gadi)/ Skolotājs Ainārs
Nodarbībās bērni darbojas ar dažādiem darba rīkiem, āmuru, zāģi, smilšpapīru. Vienkāršākie darbiņi ietver naglu dzīšanu koka bluķī, slīpēšanu, zāģēšanu, griešanu. Nodarbības iecīnījuši kā puikas, tā meitenes. Kokapstrāde māca bērniem roku darba vērtību, pacietību, kā arī lietu iesākšanu un pabeigšanu līdz galam. Mācību gada ietvaros, ar Aināra palīdzību, bērni paši sev izgatavo rotaļlietas, kā arī palīdz grupiņas mantu labošanā.
Latviešu tautas dejas (2-3 un 4-7 gadi)/ Skolotāja Līga
Palēciens, teciņi, galopa un polkas solis ir pamata soļi, kas kopš skolas laika prātā būs palikuši pat tiem, kam abas kājas ir “kreisās”. Populārāko tautas deju praktizēšana ir veids, kādā varam saglabāt mums raksturīgās tradīcijas. Deju nodarbības attīsta muzikalitāti, ritma sajūtu, kustības koordināciju un spēju pārvaldīt savu ķermeni. Caur deju pamazām attīstās ķermeņa izturība, spēks, koordinācija un lokanība, kas garantē skaista un harmoniski attīstīta auguma veidošanos.
Mūzika un ritms (2-3 un 4-7 gadi)/ Skolotāja Zane
Nodarbības vērstas ne tikai uz sākotnējās elementārās muzikālās spējas – muzikālās atmiņas, dzirdes un ritma izjūtas attīstīšanu, bet arī personības intelekta attīstīšanu kopumā. Muzicēšana ir īpaši labvēlīga smadzeņu darbības attīstībai un pirmsskolas vecums ir visefektīvākais vecumposms, kad bērnam var palīdzēt atraisīt, veicināt un atklāt muzikālās spējas un dotības. Nodarbībās tiek izmantotas gan K. Orfa metodes, gan dažādas radošās mūzikas terapijas metodes, veicinot bērna pašizpausmi, kopīgi dziedot, kustoties un muzicējot, izmantojot dažādus elementārus ritma mūzikas instrumentus un skanošos žestus. Bērni apgūst gan bērnu dziesmas, gan iepazīst latviešu folkloras bagātību – dziesmas, rotaļas, dančus.
Robotika un LEGO® (5-7 g)/ Skolotāja Evija
Vai Jūsu bērns ir aizrāvies ar LEGO klucīšiem un interesējas par tehnoloģijām? "Robotika un LEGO®" pulciņā bērni apgūs radošu domāšanu un problēmu risināšanu, robotikas un programmēšanas pamatus, attīstīs smalko motoriku (ir novērots - bērni, kuriem ir labi attīstīta smalkā motorika, vieglāk pielāgojas mācību aktivitātēm skolā, piemēram, rakstīšanai, zīmēšanai un dažādu instrumentu lietošanai), fantāziju. Nodarbības veicina bērna attīstību un sagatavo nākotnes izaicinājumiem tehnoloģiju jomā.
*Interešu nodarbības ir par atsevišķu samaksu. Par nodarbībām vecāki saņem atsevišķu rēķinu, ko vecāki var iekļaut attaisnojamos izdevumos ikgadējā nodokļu deklarācijā, ko var iesniegt valsts ieņēmumu dienestā (VID).